JOSSAN SVARAR !

är ni oskulder ? om inte när förlorade ni den ? <3
Svar:
Jag e Oskuld.

vilka är era närmsta vänner?
har någon av er pojkvän eller gillar ni någon speicell?
favorit sysselsättnig?
vad skulle ni ta med er till en öde ö om ni bara fick ta med er 3 saker?
har någon av er druckit/ rökt eller något sånt?
är ni nöjda med er själva?
varför är ni så söta? :)
haha sämsta frågorna men aja, puss.


Svar:
Kolla nåra inlägg ner.
Nej jag har ingen pojkvän, vet inte om jag gillar någon xd
Fotboll med stort F.
Hmm.. svår fråga ;) En vän,Kamera och ett Flygplan att flyga hem på :)
Aldrig druckit eller aldrig rökt! Sporten före skiten !
Vissa saker e jag mer nöjd med och andra saker är jag inte nöjd med, men ja, jag gillar den jag är.
oj, aldrig fått en sån kommentar förrut ;o eh, fråga min mamma xd
puss:D

- kan någon av er nudda näsan med tungan?
- åker ni snowboard eller skidor?
- skulle ni kunna tänka er att jobba utomlands?
- vilket/vilka är era favoritämen i skolan?
coca cola / fanta
laptop / stationär
converse / gladiatorskor
där fick ni några, inte så bra men kom inte på nått bättre ;) kram!


Svar: Nej jag kan inte hahah :)
Skidor :)
Jag vet inte faktiskt ;o det skulle ju vara kul men jag vet inte :)
Idrott,Bild, typ :)
Oj, beror på men för tillfället äre det nog fanta !
Laptop
Converse :)
Kram !

hur gammla är ni tjejer?
hur fick du så långt hår? något tips?
vart bor ni?
vad gör ni i sommar?


Svar: Jag är 14 år, Femton i år :) ( 96:a )
Vet inte vem frågan var till xd men jag kan svara ändå :) Mitt hår växer ovanligt fort, för några månader sen klippte jag håret lite nedanför axlarna och det har redan växt ut. så jag vet faktiskt inte ;o
Vi bor båda i Huddinge / Lite utanför Stockholm :)
Vi har varit på fotbollscup i örebro, och nu i sommar åker jag till landet, skåne och förmodligen skara sommarland med familjen. Inte riktigt bestämt än :)


Sååå det var alla frågor. Hoppas ni fick svar på allt och om ni undrar något är det bara att fråga. puss på er ! :D

btw.. Vinnaren av tävlingen blev ELIN. Klicka HÄR för att komma till bloggen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0