svar + länkning

hanna om Hanna, Hanna, Hanna..:
Ja, men har du pratat med din läkare? Korsbandet är de värsta som kan hända en fotbollsspelare :o Efter operationen måste du träna så sjukt mycket och vara så sjukt envis om att ditt knä ska bli bra igen! Annars är det hejdå fotboll :(
Gulligt men jag vet, haha! Har tränkt ganska mycket på det och aa. Får ta och gå hos sjukgymnast och massa också. Jobbigt! Men tack att du bryr dig antar jag! <3
anonym om Hanna, Hanna, Hanna..:
kan ni länka mig???? :)
Ehm jadu, om inte det här går kanske i ett inlägg lite senare. Eller nej varför inte nu, :)
Här har ni en anonym som äger en blogg. Skriver om lite allt möjligt. Tycker den verkade bra när jag kika in. Kolla in och lämna en kommentar! Klicka HÄR för att komma till bloggen.

Kommentarer
Postat av: anonym

hihi tack, säg till om jag ska länka er!

2011-07-11 @ 11:13:37
URL: http://tsfpl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart jag bryr mig! Saknar ju vår mittback på planen <3

2011-07-11 @ 18:15:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0