dags o börja fixa sig ??

Tja. sitter och har absolut inget liv, fick igång min lilla mini pc så sitter vid den nu. har tagit lite webbilder, så det kommer det bli mer av när jag sitter vid den här datan ;) *yeey* Ska snart dra till brodern min´s fotbollsmatch. Möter bajen eller stuvsta, han har ju bytt lag men vet inte vilket lag han ska stå i idag??? probleemoo.. Har iallafall dushcat nyss, eller tvättat ut håret, det behövdes verkligen. Sitter i ett nystädat rum också så det är skitnice. Men nu måste jag sminka mig och platta håret, sitter med håret i en handduk. bjussar på en skitsnygg bild så hörs vi sen.


Såhäääääär snygg är jag just nu... not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0