// jossan

Min dag igår och idag var grym !! Förlåt att jag inte updaterat förresten..

Efter träningen drog jag hem, packade och sen skjutsade farfar och farmor mig till segeltorp där jag mötte Linnea och Fanny. Vi drog till donken, satt o flumma hela tiden typ, sen drog vi vidare till kvantum där vi köpte godis. Sen när vi kom hem till Linnea så duscha jag o fanny, sen hade vi ansiktsmask och sen så gick vi och käka jordgubbar och glass. Sen typ halv tolv gick vi och la oss och vi somna kvart över ett.

Imorse vaknade vi kvart i sex eftersom vi skulle fixa håret och sånt. Men vi blev klara en halvtimme innan vi skulle gå så det var lite onödigt. Tog nåra bilder från skolavslutningen med min kamera som ni får i nästa inlägg och sen får ni lite bilder från Linneas systemkamera. Ska vänta tills hon lagt in dom på FB så jag kan ta dom.

Efter skolavslutningen så drog jag,micha,eve,linnea,fanny och linda hem till Fanny och bada. Inbyggd pool och dansgolv+dunkmusik. hahahah det var skiitkul !! vi dansa,bada,sola och blablabla. Har blivit lite brun iallafall. aja nu ska jag lägga in bilderna på datan.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0