//// jossan

min dag kunde inte blivit sämre igår.. det ända bra var dock att jag va med Jessica linn o Johanna. sen när dom drog så dorg jag hem och då kom sofie. vilket räddade hela min kväll för skulle inte klarat mig annars. Killar är svin, okej ? Lyssna på mig nu innan killar förvärrar allt, killar är svin och har alltid varit det. När sofie va här så grilla vi marshmellows ovanför nåra ljus, skitmysigt. satt o skrek skithögt i köket. Jag la mig ner på golvet och önskade att jag bara kunde sjunka igenom marken. Usch vad jag hatade mitt liv igår. Räddningen idag är att jag drar på bio med Elli,Johanna,Jessica,Sofie,Linn och Martin. Lonely. men typ den ända äkta killkompisen .. Ska iallafall vara skitglad idag.. eller försöka.. hahahah vilka deppinlägg jag kör. Iallafll, vi ska se på Baksmällan 2. är den bra ?? ska dra typ halv fem eller något så ska fixa mig lite nu.
vi hörs sen.

angrygirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0