Knäskada. + lite av min dag.

Godmorgon..

Vakna för ett tag sedan men orkade inte sätta på datan då. Idag klockan halv tre ska familjen på 60 årsfest. Hon som fyller har hyrt en festlokal inne i stan ( NAJS) så vi ska dra dit halv tre och halv sex måste jag dra därifrån eftersom jag har match mot Tyresö.

Vissa av er vet ju att jag har en knäskada. och den fick jag från en match förra året när en tjej sparkade mig med fotbollsdobbarna före i mitt knä, jag har inte kunnat köra fullt ut på matcher och träningar och den här tjejen som sparkade mig spelar i det laget vi ska möta idag. Nejmen vaddå taggad? ska typ kötta henne.. nejmen asså är så sjukt arg eftersom hon har förstört hela min fotbollkarriär typ..

Iallafall.. ska på återbesök med knäet den 9 juni. Och för er som undrar. Titta.. det är en knöl som sitter mellan en benbit som inte växt dit i mitt ben, så den ligger och skaver när jag springer. *ritar en bild i paint*


hoppas ni fattar.. men när jag springer så åker knölen upp och ner och den skaver då mot skelettet. Det var så jag har uppfattat vad dom sa. Kan komma med ett klarare beslut efter jag varit på återbesök. och då ska jag fråga ifall dom kan göra en operation som gör knäet bättre.

jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0