vad söt du e.. blablabla

Tjena !!

satte mig nyss för att kolla på sverigematchen när jag kom på att jag inte hade updaterat något så fgick o satte på datan. just for u. iallafall, kvällen var najs, vi kollade på Stuvsta mot huddinge, stuvsta vann med 6-1. sen drog jag o viktor hem, hade sällskap med anton o hans brorsa på vägen. skitkul, bara att dom höll på o sjunga massa bajenlåtar på vägen xd haha.. aja. nu är jag hemma iallafall. Imorgon klockan 10 träffar jag emelie och säger hejdå till henne eftersom hon drar till turkiet klockan 4 på eftermiddagen. Sen så drar jag hem o hjälper familjen här hemma lite o sen så  träffar jag jessica för hon sklle handla hårfärg och sen träffar jag förmodligen Axel tror jag. vi skulle kanske dra o bada men vi får ju se hur det blir med det :) Ska kanske träffa Linn annars.. haha oj det var många jag skulle träffa imorgon men jag updaterar mer när jag vet. nu ska jag släppa in katten.
puss

Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0