Bara för jag är så snygg, trallalallala!

Grymt dålit uppdatering av oss igår och ja dom senaste dagerna. Jag säger förlåt här och nu; FÖRLÅT!! Nej men ska snart hoppa in i duschen, fixa mig och sen dra till ip. Ska kolla på match när tjejerna kör mot AIK. Fyfan vad sur jag är att jag inte kan spela. Får seriöst damp. Ehm sen efter matchen tror jag att jag och mamma drar till Skärholmen och sen att jag träffar Jossan men vet inte än. Får se efter matchen. Lovar er att jag ska uppdatera mycket idag. Hoppas bara Jossan gör desamma. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: C L A R A I S A K S S O N !

Hej Sofie och Jossan! Älskar eran blogg, ni är sjukt fin och er blogg är insperarande. Undrar bara om inte ni börja göra fler video inlägg. Puss!

2011-05-28 @ 14:32:27
URL: http://claraisaksson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0