Bilder från grillningen kommer snart. - Sofie

HAHAHA såg kommentarerna Jossan fick. Asså shit lägg ner. Varför skulle hon redigera? Hon är vacker precis som hon är. Och ni som skrev dom stå för era namn. Det är bara patetiskt att inte våga stå för vad man tycker. HAHA!
Till gårdagen då - Mötte upp Hanna, Emelie, Rosanna och Rebecka. Köpte lite cider (alkohol fri såklart), bilar, engångs grill och lite gott. Drog till ett ställe och grillade från 8 till halv 10. Hade det as mysigt. Sen skulle Rosanna och Rebecka med Emma till långsjön. Fråga mig inte varför menmen.. Jag, Hanna och Emelie drog och träffa Vicky vi var med henne till halv 11 och sen drog vi hem till dom och jag sov där. Somnade inte förns halv 1 typ. Var verkligen skit trött. Vi kolla massa talang avsnitt. OMG är kär i typ en kille jag såg där.. Hihihihihh.
Dagen - Vi gick upp halv 10. Eller jag var tvungen att dra upp Hanna, Emelie var dock redan vaken. Vi käka lite och gjorde oss i ordning. Sen åkte vi till Källbrink för dom skulle spela med damlagets b-lag. Asnice. Dom var grymma! :D Ehm och nu är jag hemma. Ska bara chilla och typ duscha. ÄR verkligen skit trött.
Vem orka läsa det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0