Ont i foten.

komigen nu :) forstätt läsa våran blogg och va md i tävlingen som sofie la in :)

Tjenatjena.

skolan idag var rätt chill. Började med teknik, slutade med allmän. Vad ska man säga ? mitt under dan var jag o emelie tvugna att gå till sjuksyster för hon skulle kolla om hon hade feber och jag skulle kolla min fot eftersom det gör så sjukt ont när jag går.

Iallafall. Sitter här hemma nu. Kan ju inte vara med på träningen. frågan är om jag ska åka o kolla. hm.. svårt. nejmen självklart vill jag men kan ju knappt gå. ska nog gå ut o lägga mig o plugga lite istället. Det blir bra. Åh, vi som skulle göra så roliga saker på träningen idag */


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0