The party rocks..

tjaa :) Min kväll har varit SJUK .. på ett bra sätt då :)

Jag kom till Micaela med elli och Jessica klockan sex, där då matilda och sofia var. sen kom Mikaela,Elli och Ida. Dom hade tydligen trillat med cykeln så det dröjde ett tag innan dom kom :) visstja, innna dom kom så kom två stcken jag inte visste vad dom hette  :$ men iallafall... vi satt o snacka lite, sen käka vi korv, snacka,skratta medmera. Sen drog vi ut med båten till långsjön och några badade, vi andra spela fotboll och sen satt alla på bryggan och sjöng med sofias gitarr, förrutom Elli och Ida som satt på en annan brygga och gjorde djur ljud xd hahah dom är ju helt sjuka :) hahha herregud vad jag garva. Sen drog vi hem igen och åta tårta och sånt, skitmysigt, garvar jättemycke med Sofia, hahahaha asså tror jag seriöst aldrig garvat så mycket i hela mitt liv ;o dom måste ju trott att jag var sjuk i huvudet :o sen så sjöng vi singstar och såntdär och nu är jag hemma. kvällen har varit GRYM helt utsagt. det måste göras om !!

Tack för kvällen allihopa. Imorgon är det tagga inför match mot AIK och sen kommer jag förmodligen vara med sofie.
c ya tomorrow or later !! :*

// JOSSAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0