Underbar dröm! /Sofie

Min dröm jag hade inatt då..
Jag drömde att Justin bieber hade konsert här i Sverige. Alla stod och skrek och massa och sen kom han ut och så stod jag där med kompisar och så börjar han prata med mig. Jag stod inte och skrek typ.. Men sen följer jag med honom till hans buss och där började vi snacka. Jag snackar min kassa engelska. Menmen.. han ville typ att jag skulle med honom på turné. Såklart sa jag ja och mina föräldrar tyckte också att det lät bra och roligt. Skulle vara borta i 2 veckor. Så jag gick till skolan och ba ta fram material för 2 veckor framåt jag ska iväg. Jag åkte iväg med honom och det var jätte jul. Vi bada, träffa hans kompisar, han hade konserter i typ hela landet och san vakna jag upp. Spännande dröm va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0