Otur i Turen.

Tjenatjena.

Kom nyss hem från cupen, Första matchen vann vi med 2-1 och då hade vi redan gått vidare men vi skulle köra andra gruppspelsmatchen oxå, när det var fem minuter kvar av matchen ( då vi ligger under med 0-2) så hör jag någon ligga o skrika bredvid mig. Då är det en tjej från vårat lag som vridit knäet åt båda hållen så knäet hade hoppat ur led. Så vi lämnade WO ( walk Over) så ringde vi ambulans och sånt.

Kvartsfinalen spelade vi 0-0 och sen på straffar så räddade jag första, sen sköt tjejen över på andra och jag släppte in tredje. Vilket betyder att vi inte gick vidare. Menmen det var skitkul iallafall och jag är helt OK nöjd med min insats, men allting är inte så lätt ibland.

nu ska jag hoppa in i en dusch så får vi se vad som händer sen !

// Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0