fotboll e inget man tröttnar på.

nu är jag hemma...'
'
Örebro är väl inte våran cup... Haha. Allting gick otur för oss, jag och många hamnade i det laget som alla skadade var i. men vi kämpade endå, förlorade alla gruppspelsmatcher, blev kallade olämpliga ord när vi mötte örebro, ajabaja. mysan blir skadad,moa skadad,hellan skadad,kristin skadad och johanna skadad vilket tyder på att vi måste spela med 10 spelare mot dom. Alltså en mindre spelare, humöret blev jobbigt och vi började gnälla och dom började gnälla men så gåre. Slängde mig i en gyttjepöl eftersom vädret inte heller var på våran sida. Vi kom iallafall till B-slutspel som andra laget också gjorde och båda lagen förlorade på straffar.-.-

På lördags på discot när vi kom dit så vare sååå lamt. DJ:n var KASS! låten ''just the way you are'' kom, på spanska?! Där tog det stopp. Orkade inte mer då. inga dansade alla stod i grupper och pratade bara typ. Så när vi kommer in då börjar vi dansa galet typ hoppa runt, dansa med killar o så. vid halv elva drog vi därifrån och hem, för att sedan sova. Igår åkte hälften av laget hem så andra halvan gick o köpte jättemycket godis och sedan åkte vi och kollade på semifinalerna. Sen drog vi hem, hade disco hemma och sen flyttade vi in alla sängar till mitten och sov där. och imorse vaknadr vi halv nio. käka frukost, städa och sen drog vi och kollade på finalen mellan örebro och sköllersta. Örebro vann............. trist. men så äre och jag sov hela bilresan hem och sen när alla skulle väcka mig så skrek ALLA mitt namn så jag vaknar med ett ryck. hahaha ala blickar på en nyvaken chey, snyggt. Ska iaf, dra nu, brorsan har match ikväll så jag ska kolla på den. det har hänt så mycket den här veckan så jag vet inte vart jag ska sluta. hahahah vi hörs sen med lite bilder antagligen. vi hörs puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0