Härlig dag med Hanna.

Drog och träffade hanna, vi drog till IP där victor och morgan var. Sen kom typ hampus och någon till. Vi spela fotboll, sen drog vi till coop., hanna ville bjuda mig på någo tmen jag vägrade, slutade med att hon köpte en nacho tallrik, gulligt? :) Haha sen drog vi till killarna igen på IP, då började det åska och blixtra så jag hanna och victor drog till coop, köpte äppelmunk, vilket var äckkligt så jag o hanna köpte en till fast en vanlijmunk och sen en dricka. Sen satt vi o snacka i ca 1 timme tills mamma kom och hämta mig och jag kom hem nyss. Dagen har varit skitrolig. Visstja färgade hannas hår också. Blev skitbra ;) hehee...

// Jossan


brorsans avslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0