Hoppas dina hårddiskar kraschar!

Jossan jag saknar dig! Kom hem nu för vi måst träffas, snacka skit och ha en tjejkväll! Gash har verkligen mycket att snacka med dig om! :) :love:
Till något helt annat så ska jasg snart duscha. Ska bli riktigt skönt. Slippa se ut som skit. Kör på hela rubbet tidag. Hårinpackning, ansiksskrub och raka mig. Gud så skönt det ska bli. Efter ska jag även smörja in hela mig och sen mysa med mamma och pappa framför tv:n. Har saknat dom när jag itne har sovit hemma på hela veckan! :D Men nu ska jag kolla på lite kläder på datan för jag ska höra om Frida vill med till stan imrogon efter att jag har röntgat mig. Vi skulle ju köpa kläder till Bulgarien. Nej mer om det i något annat inlägg för nu blir det mycket att läsa. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0