lista / Jossan

Du heter: Josefin Johansson
Smeknamn: Jossan??
Berätta något om dig själv som knappt någon känner till: vetinte?
Låt som du lyssnar på när du är deppig: olika?? xd
Beroende av: Mobil,vänner,datan,godis.^^ kan rabbla upp en hel lista??
Vad tror folk om dig: glad chey^^?????????????
får du oftast komplimanger för: Typ mina ögon och mitt hår. + mina kinder. vilket jag hatar.
Brukar du skratta för dig själv: Gör det varje dag.

Var bor du: Huddinge
Trivs du där: helt OK
Äger du några converse:har ägt, ska köpa iår :)
När blev du fotad senast: igår.
Hur känner du dig nu: sjuk
Vanligaste färg på dina kläder: vit,svart,grått. typ.. hahaha chaa tråkig chey. 
Vem strulade du senast med: Det vill ni allt veta huh ?? xd
Vad saknar du: En pojkvän.
Hade du en bra kväll igår: bästa kvällen ever
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardagar: 11. helger: tills jag blir trött, men oftast tidigt eftersom jag har matcher dagen efter.
Är du blyg: nej
Sysslar du med någon idrott: <3Fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja 
Har du spytt offentligt: HAHAHAHAH nej..
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Inte vara ett svin iallafall. Som alla killar verkar vara,
Dumpa/bli dumpad: har dumpat, ''/
Är du nöjd med ditt liv: helt ok
Är du bortskämd: nej.

Vad gör du i morgon: förmodligen vara hemma och ta det lugnt. packa lite.
Vad längtar du till: örebroooo
Gillar du att gå på bio: jarå
Har du någon allra bästa vän: ja
Tycker du om någon just nu: maybe
Gröna eller röda äpplen: gröna haha
Har du bra tålamod: beror på vad det är.
Vilken tid gick du upp idag: halv tolv
Har du sovit i din egen säng inatt: nej 
Sover du helst med eller utan någon: med såklart.
!!När grät du senast: På matchen i lördags när jag fick en smäll på knäet.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: ojoj, massa!
Vad använder du för schampo: Dom som luktar gott^^
Hur gammal är du: 96:a ( 14 snart 15) för dem som fattar trögt. ;)
Vad tycker du om brunetter: Jaa, vad tycker jag. bara en hårfärg så venne.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
Har du piercing: bara öronen. ska ta i naveln efter sommaren.
Vill du gifta dig: klart jag vill men man får väl ta det som det kommer.
Vill du ha barn: ja
Solar du ofta: Har aldrig solat solarium, men när det är sol ute så passar jag ju på ;)
Är du bra på att laga mat: hihihi jaa absolut :)
Är du höjdrädd: Kalla mig mister höjdrädd. nejmen aa det är jag men försöker att inte vara det xd
Hur vig är du: inte vig någonstans xd
Är du musikalisk: nej jag suger på det där haha :p
Gillar du att sjunga: att sjunga falskt är min grej :)
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: magnum
Tror du på ett liv efter döden? man vet aldrig.
Har du tandläkarskräck? nej men hatar ordet ''tandläkare''
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: mina ögon ändrar färg, när det är som kallast på vintern får jag ljusblåa, på våren har jag grönblåa och på sommaren har jag Blåa.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: flera gånger
Biter du på naglarna: sometimes, håller på o sluta
Röker du: aldrig gjort.
Vad kollar du på hos en kille/tjej: ögonen, sen kan man ju se utseendet och sånt, men det är inte det jag faller för. måste lära känna han först. en elak kille=nej tack.
Hur många gånger har du varit kär: 1 gång för mycket.
har du varit helt ärlig: neej har ljugit om varenda en. vad troru?.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0