Schteekarna ?

Hejhej allihopa !

Jossan här. Allt är gött nere i skåne, vi har bara legat och chillat vid poolen varje dag och sen har vi kollat när brodern min spelar fotboll. Dock mår inte jag så bra eftersom det känns som min feber kommer tillbaka snart och jag fryser hela tiden även fast det var 26 grader här idag. Aja, vad gör det, har badat, kallt var det men vad gör det ?? Annars är allt bra, hur är det själva? vad är det för väder i stockholm, eller vart ni nu bor ? skulle vara kul o veta. btw... ska göra en sak när jag kommer hem också, men mer får ni veta sen. Men ska göra det med några äldre personer och sen hanna o emelie. hahahaha det där lät wieerdo men ni får veta när jag kommer hem. ska försöka updatera så mycket som möjligt men hitintills så har jag bara sovit. heheh. Aja nu ska jag kolla lite på fejjan och sen gå upp och hålla dom andra sällskap.
Vi hörs !!

// Jossan


Jag o syrran i poolen idag. härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0