Dag 01 – Presentation av mig

Oj.. hur ska jag börja ?

Amen Hejhej :) Jag heter Josefin Anna Johansson, men är kallad för Jossan och håller mig gärna till det namnet. Haha. Är 14 år (96:a), fyller år 27 dec . Sent på året men trivs ändå. Jag har en mamma som heter Anna, hon betyder allt för mig ! Verkligen allt, Har en pappa som heter Tobias Och han betyder också allt för mig. Alla kompisar som varit hos mig säger att dom älskar mamma och pappa ( nästan alla iallafall ) vilket är jättekul att höra !! :) Sen har jag två syskon också men det berättar jag om i ett annat inlägg.

Från sexårs och uppåt blev jag mobbad i grundskolan. Ville sluta skolan när jag gick i 3:an tror jag eftersom jag mötte mina värsta fiender. Men varje dag körde jag mitt eget race och det lönade sig tillslut, mobbningen slutade och jag mår toppen idag !

Jag har spelat fotboll ( mitt liv ) sen jag var fyra år. Körde med 95:orna då eftersom det inte fanns ett 96:lag. men i 95:orna stod jag ofta i mål och det ångrar jag mig inte idag eftersom jag är målvakt. Pappa och brorsan är också målvakter. Spelar i Stuvsta och vi är ett av stockholms bästa lag eftersom vi ligger i ElitSerien.

Jag har aldrig riktigt varit en tjej som bryr sig om killar. Visst jag har jättemånga killkompisar men har inte haft något seriöst förhållande förrutom ett som varade i prick ett år ! Är inte riktigt en såndär ''haffare'' men det kan väl hända att det blir lite killar ibland :) HAHA.

Det var väl allt jag hade att berätta ? och om ni har några frågor så är det bara att fråga på.

PUSS PÅ ER ! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

- allt är toppen med mig :)

2011-07-17 @ 23:49:36
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0