Godnatt från jossan ! :*

Hihi tjaa ! :)

Spelade Idioten med pappa. Hahha.. vi la in varsin klockren kommentar:

*jag plockar fram en cola ur kylskåpet*
Jag till pappa- Vill du ha något ?
Pappa- A, en kram från min dotter:)
Jag- Men jag menar något rimligt.

HAHHAHA erkänn lite klockrent *by me* känn dig stolt jossan ! :'d Iallafall, vi sitter och kollar lite på teve , tänkte bara göra ett godnattinlägg för nu ska jag gå o dejta kudden ^^ Vi hörs imorgon alla bloggläsare så får vi se vad jag hittar på. Om det blir fint väder så drar jag o badar med mamma och nea eftersom pappa åker till sin kompis land och viktor är på sin kompis land. Alltså bara tjejer hemma. Herre !


Syster, Lisa och jag. BJUDER med stort B ≈ bild från skåne btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0