min dag tomorrow

nu tänkte jag berätta vart jag skulle imorgon eller nja, hur min dag kommer se ut :'d

Jag vaknar ( som vanligt) klockan kvart över sju, går upp , sätter på mig MATCHkläder, yeah that´s right. Sen kvart över åtta kommer hedman´s och hämtar mig och då drar vi till någon fotbollsplan, eftersom vi tre ska spela en cup med veteranerna, sjumanna. Sjukt längesen man spelade det så det ska bli nice. Sen är jag där och tillbringar hela dagen dära. Vet inte när jag kommer hem. knaas. men det beror på hur långt vi kommer ;) Och jag håller ju på att bli sjuk känns det som så måste ta det lilla lugna där borta men det ska säkert gå. Så nu vet ni vad som händer imorgon. Funderar på att göra ett inlägg på hur jag fixar mig en vanlig vardag ? Venne varför men har inget liv och för att göra bloggen lite roligare så aa.. men vi hörs senare för nu ska jag fortsätta kolla teve ;'d


ojojoj, fotot taget av SOFIE?!??!! oförberedd bild. btw.. gud vad min arm ser redigerad ut :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0