solig dag.

JAG LOVAR att när jag kommer hem på onsdag så ska jag gottgöra er med lite videoinlägg och visa grejer jag köpt/fått idag. Härligt va?

Sitter o tittar på SOS gute med morfar, annars? vi åkte in till nynäshamn centrum idag där lådbilsrallyn,karuseller,hoppborg,tekoppar och sånt. nice, fick även med mig en tröja och två behå ( visar i ett videoinlägg sen när jag kommer hem)

vet faktiskt inte vad jag ska skriva om ;o *hej bloggtorka* nejmen man får göra det bästa av situationen. Jag o sofie har ju bytt bloggportal men jag skriver adressen och sånt här när vi har fixat iordning den. Sen kommer vi ha massa tävlingar och sånt när vi kommit igång igen.. inte så kul o blogga när man inte har så mycke läsare. så det ska vi också försöka fixa :) hehe.. aja vi hörs någon dag snyggingar.
puss

- jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0