Sverige semifinal

Hejhej

förlåt att jag inte updaterat idag. har varit med lliiinn heela dagen !! Skitnice, vi cykla till ip, va med Isak Götz och Martin, härliga grabbar. sen kom två tjejer så jag, linn och martin gick och satte oss och snacka, riktigt nice ! Hade skitkul, garva så jag pinka på mig nästan. hehehe.. sen drog jag o linn till coop, köpte dricka, satte oss på en bänk och snacka om allting !! härlig tjej ! Sen drog vi hem till henne, satte på musik, dansa,fota, sen åt vi, snackade med hennes söta mamma. jättesnäll och gud vad jag garvade :) hahha.. härligt !

Imorgon om det blir fint väder drar jag och familjen förmodligen och badar. härligt. ska kolla Sverige-Japan nu. GO SVERIGE :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0