Utkast: Juli 4, 2011

hejhejhejhejhejhej om Frågestund + tävling:
har ni någon bästa vän?
vilka possitioner spelar ni på fotbolls planen?
Vad har hänt med ditt knä sofi?
När ska ni göra en ny design?
Hej, hejhejhejhejhejhej!

Sofie svarar:
Nej det har jag inte men har någta väldigt bra kompisar!
Jag spelar back men har dock inte spelat på ett bra tag nu..
Ehm jadu bra fråga.. Gjorde illa mig i en seriematch förut. En tjej typ sparka på mitt knä. Eller det va så jag förstod det. Läkaren sa att det skulle vara bra på 2 veckor men icke sa nicke. Nu har vi i alla fall varit på magnetröntgen och får svart i veckan hoppas jag!
Det var också en bra fråga. Började den bli tråkig eller? Vill göra någon med lite mer färg. :)

Jossan svarar:
Har flera,
Målvakt<3
Samma svar som sofie.

Anonym om Frågestund + tävling:
Har någon av er någon gång haft raptävling?
gillar ni ost?
har ni någon favorit film?
äger ni ett par string???????
Hej anonym lite udda frågor men här kommer svaren;

Sofie svarar:
Nej jag har aldrig haft det. Skulle typ spy..
HAHAHAHH! Ehm ja jag äter ost men det är ingen favorit om jag säger så, ;)
Nej inte vad jag vet. Gillar många filmer!
Ja.

Jossan svarar:
brukar inte rapa xd så nej
Samma som sofie.
Gillar alla slags filmer.
yes
Hoppas svaren var bra, fick så lite fråger så det va inge roligt.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0