Bad luck

herregud. min natt var uäk.

Vaknade tjugo över fyra av att jag var tvungen att gå ner och dricka. När jag kom ner började jag känna mig yr och orkade knappt ta ett glas, kände att jag var påväg att börja svimma, sen kom jag inte ihåg vad som hände men tror jag somnade, jag satte mig ner och typ var tvungen att vila lite och sen tog jag feber 40,3 inte konstigt at tjag mådde dåligt, tog med mig vattnet upp på rummet och sen somnade jag.

Mår bättre nu och min feber har sjunkit myyyyycket, kanske beror på att jag har tagit alvedon. har bara 37,3 nu så det är bra ! hoppas den inte stiger bara för imorgon drar jag till örebro vilket påminner om att jag kanske måste börja packa snart??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0