Långt inlägg men lite kort om kvällen igår och dagen idag!

Är tillbaka!! Har inte orkat bloggat. Eller har inte hunnit. Igår när Amanda drog så orkade jag inte blogga så mycekt och sen drog jag och kolla på träningen. Jogga lite emn det gjorde ganska onte så sluta nästa direkt. :( Efter träningen drog jag hem chilla, duscha och sen vid 9 gick jag och mötta upp Vicky, Hanna och Emelie. Vi trealla runt lite och sen träffa vi massa. Vid kvart i 11 drog vi oss vidare mot Vicky. Vi sov där. Dock fick inte Victor hänga med för sin mamma. Tråkigt menmen det kommer fler dagar. Soman halv 1 och imorse vakna jag och Hanna vid halv 10? Vi snacka lite och dom andra två vakna. Vi käka, gjorde oss i ordning och gick mot bussen. Vi drog till skärholmen.. Hitta inte så mycket. Ett par shorts (ÄNTLIGEN!!!!), en parfym och sen 2 par trosor. Awesome! När jag kom hem sola jag i kanske en halv timme. Orkade seriöst inte vara i solen mer. Hehe. Och nu är jag här. :D Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0