SKITRAND.. HAHHA

HAHAHAH visstja.. igår när jag kom hem för att jag skulle byta shorts så såg jag att jag hade fått VÄRSTA randen.. såg ut som om jag hade vita shorts på mig.. hahhaha och sen när jag skulle ta av mina strumpor så såg det ut som om jag hade vita strumpor.. asså det såg så sjukt kul ut och det hade jag bara fått under fem timmar.. hade ingen sån rand dagen innan. och snäll som jag är så tog jag bild :dhahahahahhahaha.. var beredda på att garva ihjäl er :'d





Hahah erkänn.. lite kul. men jag hade faktiskt strumpor på mig igår när vi spela fotboll... xd stackars mig som ska bada med klassen på tisdag ;o

Jag drar till bion om en kvart.. hörs när jag kommer hem !!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0