Jag faller..

*gääääsp*

Shit vad jag är trött, gårdagen blev ju väldigt lång. kan berätta lite vad som hände :)

Jag drog till Elli. När jag kom dit var det redan Linn,Peter,martin och Isak där (och elli såklart) men vi valde skräckfilm ( Babysitter Wanted
) Skitäcklig film om jag får säga det själv, jag o linn satt o skrek hela filmen och så fort vi skrek så skrek peter också. hahaha sjukt kul. Iallafall efter filmen så gick vi ut, körde vägg i vägg. Sen gick vi ner till myrängsskolan och körde match, sen började peter martin och isak leka ninjor så jag o elli satt o lyssna på musik och snacka för linn skulle hem och äta. Sen klockan 8 så blev det skitkallt så alla drog hem. men jag följde med Linn hem eftersom mamma skulle hämta mig där klockan 11. men vi kollade på en skitnajs film och Jessica ( linns syrra) var också med. hahah klockren humor den där ungen har asså :) vi alla tre låg i linns film och kollade på film. Jag somnade och blev nerputtad av jessica *TACK* sen när jag vakna var klockan tjugo i tio. Då började Linn sitta med ficklampan och skulle göra skuggdjur i taket med hjälp av skuggan. Så jag o Jessica låg och asgarvade, vekrligen asgarvade. Och sen klockan 11 kom mamma och hämtade mig.

Oj ;o
Orkar ni verkligen läsa allt ;o haha.. ska iallafall ut nu ett tag i solen när det ändå är sol.. Och vet ni ? jag håller på att bli sjuk tror jag ;o


bild på mig och Elli igår. *BJUDER STORT !*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0