kommentar.



svar: Hatar såna här kommentarer. för det första.. VARFÖR skulle jag redigera mina ben ? visst jag hatar dom men so what? är inte så bra på att redigera., och för det andra, jag har bara photoshop på min brorsas data och där kan jag inte lägga in bilder från mitt minneskort och det är omöjligt att redigera på paint. Och för det tredje, Det ser jättemycket ut som oom jag har redigerat benen, men vet ni/du varför ? jo för att jag förminskade bilden och då syntes dom där små kanterna på bilden asså det blir en annan bild när man förminskar.. Jag lägger in orginalbilden här och nu, innnan jag förminskade den!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jossan...skit i det....inget å lägga energi på å du behöver inte förklara någonting! Kan personen inte ens skriva sitt namn utan måsta vara anonym då är det illa! Kan man inte ens stå för vad man skriver kan man lika gärna skita i det!



Puss

2011-05-08 @ 14:53:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0