Skärholmen med dom bästa :')

Vet ni vad som hände igår på Gina ?

Jag,Sofie och Hanna Skulle prova varsin onepiece på gina och jag ville ha rosa men det fans bara i L så jag testade en gul i mindre storlek och hanna tog en mörkblå o sofie tog en mörkgrön. jag ba, aha okej aja xd men sen bytte vi om så skulle vi ta en bild, så öppnar hanna mitt provrum lite bara och säger : MEN JOSSAN, DU SER JU UT SOM EN SOOL :'d

Och vet ni vad jag gör då ? jo jag sätter armarna som en ring framför huvudet o börjar le och hanna skrattar skitmycket och typ backar nåra steg och då står det två tanter och pekar och typ asgarvar, och där står jag med armarna mitt i vädret, och jag fick en sån refelx så jag stänger provrums draperiet så sjukt fort, så är det typ tyst i fem sekunder, och sen bryter jag hanna o sofie samtidigt ut i garv. HAHAHHA asså det var så sjukt kul. Och det roliga var att det hände fler pinsamma saker, men det ska vi inte ta nu ;)


För er som ville veta så köpte jag en jättesöt tröja, kommer bild på den sen xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0