Tänkt på lite små saker..

För det första tänkte inte p åatt jag sa "tjatja bloggen" i videoinlägget. Det gör ju det hela ännu pinsammare. Låter som en lite fjortis som vill ha uppmärkasamhet. Men det var faktiskt inte det jag menade. LOVAR!!
För det andra, killar är inte bara svin. Dom flesta är det det finns killar som får en att må så jäkla bra så det inte är sant.
För det tredje.. Jag är bara så pinsam ibland. Eller är jag det? Jag vet inte.. Jag kan liksom stå och skrika, garva och göra konstiga miner inför massa söta människor. Jag är fan konstig. Men jag har sån jävla bra självkänsla att jag skiter i det. Jag är helt enkelt bäst.
Aa och för det fjärde att jag är helt jävla körd i huvudet. Vem kommer sitta och läsa det här? På allvar, läser du det är kommentera bara en punkt eller någor så jag vet. Skulle vara roligt att veta liksom. Puss Sofie (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0