Words.

nu skriver jag det här bara för att skriva av mig. Det är mina ord och min text, bryr mig inte om negativa kommentarer just nu utan jag skriver bara av mig !

Jag har gått på fotboll i 10 år. 10 långa år, och jag har alltid känt att jag har varit utstött. Alltid, förrutom i år, då jag började få kontakt med massa människor, dom som verkligen betytt jättemycket för mig. Dom som förändrat mitt liv. Är så otroligt glad över att jag har lärt känna dom här tjejerna bättre. Men nu när jag har så många i laget jag vill vara med så känns det som jag struntar i alla mina andra kompisar. Som om jag inte har tid för dom. Jag orkar inte att någon ska fråga hela tiden och man måste tacka nej för att vara med någon annan. Orkar verkligen inte det. Vill bara leva med jättemycket kompisar som man kan vara med hela sitt liv. Jag försöker passa in, jag VILL passa in.

under dom här tio åren jag kännt mig utanför så tänkte jag förra året med att jag skulle sluta, så jag tog paus i ett år. Det funkade, när jag kom tillbaka så visste jag att fotboll var det jag levde för. fotboll är det jag älskar. Fotbollfotbollfotboll, tröttnar aldrig på att säga det ordet.

Det som jag tycker är jobbigt är somsagt att jag inte hinner träffa alla kompisar. Tycker det är jättetråkigt men jag försöker. Har mycket fotboll,plugg, sen vill jag ha ledig tid också. Jag är inte världens bästa vän som alla har kul med. jag är inte det. men jag försöker
att vara det. passa in i gänget. Dock faller jag inte för grupptryck utan jag umgås bara med kompisar som jag älskar. Som är sanna.

nu vill jag bara att alla mina kompisar som läser detta ska ta åt sig:
Jag försöker träffa alla kompisar, och även fast jag inte hinner så älskar jag er allihopa en då. Men ibland så tar mina krafter också slut. Jag orkar inte helt enkelt.

/ jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
LATMASK!!
Hur kontaktar vi dig? (publiceras ej)

Äger du någon blogg?

Skriv ner din tanke här:

Trackback
RSS 2.0